۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
۹۰ واحد تولیدی در خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشتند

۹۰ واحد تولیدی در خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشتند

مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد ۹۰ واحد تولیدی در استان خراسان رضوی طی سال گذشته احیا شدند و امسال نیز در همین راستا تعداد یک هزار و ۵۰۰ واحد شناسایی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی علی رسولیان روز دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت در گناباد اظهار کرد: با وجود تشدید تحریم‌های اقتصادی دشمنان، اما از مجموع طرح های مثلث توسعه اقتصادی استان تاکنون با همکاری بخش خصوصی و معین‌های اقتصادی ۲۳۰ طرح با مجموع سرمایه گذاری ۱۱۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: بزرگترین واحدهای فولادی و صنعتی طی این مدت در خراسان رضوی ایجاد شد که از جمله آنها می‌توان به بزرگترین واحدهای گندله و کنسانتره سازی کشور و تولید شیشه اشاره کرد.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: وی گفت: ۷۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح نیز هم اکنون در این استان آماده بهره برداری است که از جمله آنها واحدهای تولید سیلیس، شیشه و طرح‌های فولادی است.

رسولیان افزود: یک هزار و ۲۵۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری دو میلیون و ۲۳۰ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این استان در حال اجراست که بهره برداری از آنها نوید بخش خوبی برای توسعه، کارآفرینی و اشتغال در منطقه است.

رسولیان ادامه داد: گناباد از ظرفیت های بسیار در حوزه های گردشگری، سرمایه گذاری در بخشهای صنعتی و معدنی و کشاورزی برخوردار است و با وجود کمبود بارندگی و شرایط آب و هوایی، بهترین دامها و شیر در این منطقه تولید می‌شود.

کد خبر: ۳۷٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha