۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
افتتاح و کلنگ زنی ۶۲۴ پروژه در آذربایجان غربی طی هفته دولت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی ۶۲۴ پروژه در آذربایجان غربی طی هفته دولت

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی ۶۲۴ پروژه در استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر صادقی شامگاه دوشنبه در جریان افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان سردشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته دولت ۶۲۴ پروژه با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی ادامه داد: از این تعداد پروژه، ۴۵۹ مورد پروژه عمرانی قابل افتتاح بوده و ۵۶ مورد نیز مربوط به طرح های عمرانی قابل کلنگ زنی است. ۱۰۹ طرح اقتصادی نیز افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

صادقی در ادامه با اشاره ای به امکانات شهرستان سردشت گفت: این شهرستان ظرفیت ویژه ای در حوزه گردشگری و اشتغالزایی داشته و با دارا بودن هشت مرکز بوم گردی رتبه نخست استان را در این زمینه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی افزود:  در طول سه سال گذشته ضریب گازرسانی در شهرستان از هفت به ۴۴ درصد رسیده که این میزان تا پایان سال به ۸۰ درصد افزایش می یابد.

وی در خصوص بهره مندی روستاهای شهرستان از نعمت آب و برق نیز گفت: ضریب بهره مندی از آب شرب سالم در روستاهای شهرستان بالای ۷۵ درصد است. در خصوص نعمت برق نیز، تمامی روستاهای بالای پنج خانوار از این نعمت برخوردار بوده و چندین روستای زیر پنج خانوار نیز تا پایان سال از این نعمت برخوردار خواهند شد. 

کد خبر: ۳۷٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha