۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
کشور از واردات پارچه الیاف شیشه‌ای بی نیاز شد
با افتتاح نخستین واحد تولیدی پارچه الیاف شیشه‌ای دلیجان؛

کشور از واردات پارچه الیاف شیشه‌ای بی نیاز شد

دلیجان- استاندار مرکزی با اشاره به اینکه با افتتاح نخستین واحد تولیدی پارچه الیاف شیشه‌ای دلیجان کشور از واردات این پارچه بی نیاز شده است گفت: با راه اندازی این واحد برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده عصر دوشنبه در آیین بهره‌برداری از نخستین واحد تولیدی پارچه الیاف شیشه‌ای کشور که به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و محلی در شهرک صنعتی دلیجان برگزار شد با اشاره به اینکه تولید کنندگان و سرمایه گذاران نیازمند حمایت واقعی هستند اظهار داشت: قوانین دست و پاگیر جز اینکه چرخ صنعت و تولید کنندگان را کند کند و از حرکت باز دارد کار دیگری نمی کنند.

آقازاده با اشاره به اینکه باید برای حمایت از تولید کار صورت بگیرد گفت: با حرف زدن از تریبون ها و گذاشتن جلسات کار جلو نمی رود و باید در این زمینه هر سه قوه با همکاری کار عملیاتی و برنامه‌ریزی شده و دقیق را انجام دهند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه واحد افتتاح شده صنعتی تولید الیاف پارچه ای دلیجان برای ۲۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است عنوان داشت: ظرفیت تولید سالیانه این واحد یکهزار و ۵۰۰ تن است و علاوه بر اینکه کشور را از واردات در این زمینه بی نیاز می کند صرفه جویی یک و نیم دلاری ارز برای را کشور به همراه خواهد داشت وهمه این موفقیتها و دستاوردها در حالی برای کشور و استان ما ثبت می شود که ما در تحریم های سخت و ظالمانه به سر می بریم.

وی بیان داشت: اعتماد به توان داخلی تنها راه گشایش معضلات ما است چرا که اگر به بیرون از مرزها چشم امید داشته باشیم هرگز نمی توانیم دستاوردی برای کشور کسب کنیم.

کد خبر: ۳۷٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha