۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
هدیه دولت به مردم قزوین ایجاد بیش از ۵ هزار شغل در استان است
معاون رئیس جمهور:

هدیه دولت به مردم قزوین ایجاد بیش از ۵ هزار شغل در استان است

قزوین- معاون رئیس جمهور گفت: هدیه ۳۰۰ هکتاری زمین صنعتی دولت به مردم قزوین در این استان بیش از ۵ هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت در حاشیه سفر یک روزه خود به قزوین در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین با اشاره به اختصاص ۳۰۰ هکتار زمین صنعتی به قزوین گفت: اختصاص بیش از ۳۰۰ هکتار زمین صنعتی به مردم قزوین به عنوان هدیه به مناسبت روز دولت می تواند جهش فوق العاده در صنعت استان ایجاد کند.

وی بیان کرد: با پیش بینی های انجام شده بیش از یک هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این زمین قابل اجراست که برای بیش از پنج هزار نفر از مردم قزوین اشتغالزایی به دنبال دارد.

نوبخت اظهار داشت: این زمین ها در صورتی که در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد میتواند اتفاقات خوبی برای صنعت استان قزوین ایجاد کند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حمایت از تولید  نخستین شرط برای استفاده بهینه از امکانات موجود در حوزه صنعت و اشتغال در کشور است که به نظر می رسد عزمی جدی برای این امر در استان ایجاد شده است.

نوبخت گفت: قطعا بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان ظرفیت تولید برای استان قزوین ایجاد شده است که قطعا همراهی مسئولین استانی در حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استفاده بهینه از این شرایط ویژه نقشی اساسی دارد.

کد خبر: ۳۷٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha