۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی راهکار رفع مشکلات اقتصادی کشور است
معاون رئیس جمهور:

حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی راهکار رفع مشکلات اقتصادی کشور است

قزوین- معاون رئیس جمهور گفت: در شرایط امروز کشور که تولید به یک اولویت اساسی تبدیل شده، حمایت از سرمایه گذاری خارجی راهکار رفع مشکلات اقتصادی حوزه تولید در کشور است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت صبح دوشنبه در آئین افتتاح یک واحد صنعتی در قزوین با اشاره به نقش تاثیرگذار سرمایه گذاری در بهبود روند تولید در کشور بیان کرد: سرمایه گذاری امروز به عنوان یکی از راهکارهای اساسی رفع مشکلات اقتصادی در کشور مطرح است که با حمایت دولت امروز شرایط سرمایه گذاری در کشور مهیا شده ست.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری خارجی در کنار ارز آوری، تسهیل فرآیند تولید و اشتغالزایی را برای کشور به همراه دارد و می تواند بخش قابل توجهی از نگرانی های ما را در این حوزه رفع کند.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: همراهی کشورهای همسایه نظیر ترکیه در سالهای گذشته در زمینه سرمایه گذاری خارجی نشان داد می توانیم فعالیت های اقتصادی مشترکی را با بیشترین میزان بهره وری با شرکای تجاری خود داشته باشیم که نتایج خوبی برای کشور به همراه داشت.

نوبخت گفت: حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور پیام صلح و امنیت ایران را به گوش جهانیان می رساند و بسترهای کسب و کار مهیای ایران را به جهانیان نمایش می دهد.

وی افزود: ایران امروز به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه، منابع در دسترس و نیروی کار جوان یک کشور ایده آل برای سرمایه گذاری طولانی مدت محسوب می شود و در کنار سودآوری برای سرمایه گذار می تواند شرایط اقتصادی کشور را بهبود بخشد.

کد خبر: ۳۷٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha