۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کلنگ ۱۵ پروژه در گرمسار به زمین خورد/ نگاه ویژه به توسعه اقتصادی
استاندار سمنان:

کلنگ ۱۵ پروژه در گرمسار به زمین خورد/ نگاه ویژه به توسعه اقتصادی

گرمسار- استاندار سمنان درباره برنامه‌های دومین روز از هفته دولت در گرمسار گفت: کلنگ زنی ۱۵ طرح اقتصادی و عمرانی در این شهرستان با هدف توسعه اقتصادی انجام شد.

علیرضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانسی در گرمسار اظهار داشت: ۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود که بهره برداری از این پروژه‌ها نقش محوری در ایجاد توسعه پایدار در سطح استان ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه ۲۱۴ نفر با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در گرمسار صاحب شغل می‌شوند، افزود: این پروژه‌ها بااعتبار ۸۳ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه از این تعداد ۶۰ پروژه در بخش عمرانی بااعتبار ۴۷ میلیارد تومان افتتاح شد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که ۹ پروژه اقتصادی بااعتبار ۳۵ میلیارد تومان نیز بهره برداری شد.

آشناگر از آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه در گرمسار خبر داد و گفت: این پروژه‌ها بااعتبار ۲۴ میلیارد تومان در گرمسار آغاز خواهد شد که ۱۳ پروژه در شهر گرمسار و دو پروژه نیز در بخش ایوانکی قرار دارد.

وی از نگاه ویژه مجموعه مدیریت استان به توسعه اقتصادی خبر داد و گفت: توسعه متوازن اقتصادی در سراسر استان در طرح های هفته دولت دیده شده است.

کد خبر: ۳۷٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha