۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۴۵۰۰ متقاضی طرح ملی اقدام مسکن در زنجان قسط اول خود را پرداخت کردند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۴۵۰۰ متقاضی طرح ملی اقدام مسکن در زنجان قسط اول خود را پرداخت کردند

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: از ۱۰ هزار ثبت نامی برای طرح ملی اقدام مسکن در استان تاکنون شش هزار نفر تایید نهایی شدند و از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی قسط اول مسکن را به بانک واریز کردند.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار، به واگذاری مسکن به فرهنگیان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان ۵۵۰ نفر فرهنگی واجد شرایط برای دریافت مسکن از طرح ملی اقدام مسکن هستند.

وی  با بیان اینکه زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن فرهنگیان در زنجان وجود دارد، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان زمین مازاد برای ساخت مسکن فرهنگیان دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: از ۱۰ هزار ثبت نامی برای طرح ملی اقدام مسکن در استان  زنجان  تاکنون شش هزار تایید نهایی شدند و از این تعدادچهار هزارو ۵۰۰  متقاضی در استان قسط اول مسکن را به بانک واریز کردند. 

بیات منش تاکید کرد:۱۰۰ میلیون تومان هم برای ساخت هر واحد مسکونی به متقاضیان پرداخت می شود و  طرح ملی اقدام مسکن در شرق و غرب زنجان در مناطق گلشهر کاظمیه، کوی نصر، کوی خرداد، کوی فرهنگ و ثمین ساخته می شود. 

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در استان زنجان به صورت حمایتی و مشارکتی است، تصریح کرد: افرادی که در سه ماهه سال ۹۸ نتوانستند برای طرح ملی اقدام مسکن در استان ثبت نام کنند رایزنی هایی انجام شده تا دوباره سامانه فعال شود و ثبت نام کنند. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان یاد آور شد: این استان در ساخت طرح ملی مسکن مشکلی ندارد. 

کد خبر: ۳۷٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha