۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
گاز رسانی به ۶۰۰ واحد صنعتی خراسان جنوبی در سال جهش تولید
استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد

گاز رسانی به ۶۰۰ واحد صنعتی خراسان جنوبی در سال جهش تولید

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: کلنگ گازرسانی به ۶۰۰ واحد صنعتی در استان به زمین زده شده و بدون تردید نقش مؤثری در افزایش تولید خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محمد صادق معتمدیان پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از ۱۵ طرح هادی در سطح روستاهای استان که به صورت پایلوت در روستای مزگ بیرجند برگزار شد، خاطرنشان کرد: در ۴۱ سال گذشته با رویکرد ویژه نظام به مناطق روستایی، تلاش های قابل توجهی صورت گرفته و این اقدامات در خراسان جنوبی نسبت به شاخص های کشوری از توسعه خوبی برخوردار بوده است.

وی تصریح نمود: در حوزه تأمین برق و آبرسانی به روستاها ، جزو معدود استان های هستیم که از این نوع پیشرفت برخورداریم.

استاندار ادامه داد: با توجه به سیاست گذاری های دولت یازدهم و دوازدهم، در حوزه گازرسانی نیز شاهد اتفاقات درخوری هستیم که از آن جمله گازرسانی به ۳۰۰ روستا در استان است به نوعی که در حال حاضر همه روستاهای زیر ۱۰ خانوار خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

معتمدیان ادامه داد: کلنگ گازرسانی به ۶۰۰ واحد صنعتی هم در استان زده شده و بدون تردید نقش مؤثری در افزایش تولید خواهد داشت.

بهره مندی ۹۶ درصد جمعیت استان از ظرفیت فرستنده های دیجیتال
وی اظهار داشت: در بحث فرستنده های دیجیتال و شبکه های ارتباطی و مخابراتی نیز با وجود کم تراکم بودن  و وسعت زیاد استان، طی ۲ سال گذشته ۹۶ درصد استان از ظرفیت دیجیتال برخوردار شده اند.

استاندار با تشریح اقدامات دولت در کشور تأکید کرد: در حالی که در سخت ترین شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه قرار داریم، دولت اقدامات مؤثری در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف به ویژه در خراسان جنوبی انجام داده است.

معتمدیان افزود: اقدامات و تلاش های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این مدت قابل تقدیر است به طوری که در یک سال اخیر فقط ۱۰ هزار واحد مسکونی اقشار کم درآمد را با مشارکت کمیته امداد امام خمینی( ره )به سر انجام رسانده است.

وی متذکر شد: ساخت ۶ هزار واحد مسکونی شهری هم از دیگر اقدامات دولت در خراسان جنوبی است که در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض و ۵۰ میلیون تومانی قرص الحسنه انجام خواهد شد و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آن در استان باشیم.

کد خبر: ۳۷٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha