۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
تکمیل سدهای لرستان تسریع شود/ گرفتن حق‌آبه مطالبه جدی مجمع نمایندگان
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

تکمیل سدهای لرستان تسریع شود/ گرفتن حق‌آبه مطالبه جدی مجمع نمایندگان

لرستان- ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: گرفتن حق‌آبه لرستان، مأموریت مشترک مجمع نمایندگان استان است و تا پایان دوره نمایندگی خود حتماً این کار را تعیین تکلیف می‌کنیم.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث تخصیص آب در لرستان به طور علمی پیگیری نشده بنابراین انتظار داریم متخصصان آب استان کمک کنند تا مشکل این حوزه حل شود، از طرفی لازم است رسانه‌ها به این موضوع بپردازند و آن را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت اتحاد و انسجام نمایندگان در پیگیری مطالبات استان، امیدواریم نمایندگان به انسجام برسند و از تک روی بپرهیزند و خود را با جدا شدن از جمع نمایندگان، تضعیف نکنند چون به تنهایی حتی برای حوزه انتخابی خود هم نمی‌توانند کاری انجام دهند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس عنوان کرد: امیدوارم نمایندگان همراه شوند تا پیگیری سدهای معشوره، مخملکوه، سراب تلخ و زیبا محمد به سرانجام برسد؛ اگر این طرح‌ها تکمیل شوند طبق ماده ۵۶ می‌توانیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم تا سدهای استان در مدت زمان کمتری ساخته شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه اعتبار سیل را از محل اعتبارات سدهای استان تأمین کردند، گفت: بودجه‌ای که برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل در اختیار لرستان قرار داده شد در واقع از اعتبارات استانی کسر شد در حالی که این بودجه را می‌توانستند از استان‌های دیگری که خسارت ندیده‌اند کم کنند.

ویسکرمی تصریح کرد: این اتفاقات در دوران قبل از نمایندگی ما رخ داده که نمایندگان یا درگیر انتخابات بودند یا اطلاع نداشتند و یا مشغول انجام کارهای جزئی مانند جابه جایی کارمندان و اشتغال اقوام بودند که سبب شد این کارهای بزرگ جا بماند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما هیچ فعالیتی در بحث حق‌آبه استان انجام نداده و باید مانند سایر رسانه‌ها پای کار بیاید تا این مهم را به یک مطالبه مردمی تبدیل کند گفت: همه نمایندگان استان باید پیگیر دریافت حق‌آبه و راه‌اندازی سد معشوره باشند و قرار شده این کار، ماموریت مشترک مجمع نمایندگان حساب شود.

کد خبر: ۳۷٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha