۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
۹۳۹ مدرسه خراسان جنوبی به اینترنت پرسرعت متصل شدند
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی:

۹۳۹ مدرسه خراسان جنوبی به اینترنت پرسرعت متصل شدند

بیرجند- آذری نصرآباد،سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی از اتصال ۹۳۹ مدرسه استان به شبکه ملی اطلاعات و بهره مندی از اینترنت پرسرعت خبر داد.

حسن آذری نصرآباد در گفتگو با بازار گفت:  تا کنون ۵۱۷ مدرسه شهری و ۴۲۲ مدرسه روستایی استان از بستر ADSL به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت مخابرات متصل شده اند.

وی یادآور شد: سرویس ارائه شده به مدارس روستایی که فاقد مودم ADSL  هستند، مودم به صورت رایگان توسط مخابرات منطقه تامین خواهد شد.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی در زمینه اینترنت همرا ه اول نیز گفت: شرکت ارتباطات سیار برای خدمات رسانی به دانش آموزان و استفاده آن‌ها از بسته‌های مجازی امن طرح سیم کارت انارستان را ارائه کرده که جهت برگزاری کلاسهای مجازی و آنلاین مدارس مقرون به صرفه بوده و بسته ها با قیمت ۲۵ درصد ارزان تر از سایر اپراتورها قابل ارائه است.

آذری نصرآباد تصریح کرد: برای فعال‌سازی این سیم‌کارت‌ کافی است یکی از والدین با در دست داشتن کارت و یا کد فعال‌سازی سیم‌کارت، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه نوجوان به یکی از فروشگاهای برند مخابرات یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: این سیم کارت داری بسته خوش آمد رایگان با حجم ۳ گیگابایت اینترنت پر سرعت نسل ۴/۵ همراه با ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۱۰۰عدد پیامک است.

به گفته وی هنگام فعال سازی سیم کارت به صورت خودکار این بسته فعال خواهد شد و نیازی نیست مشترک اقدام خاصی انجام دهد.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: علاوه بر بسته‌های مجازی امن سیم کارت انارستان یک بسته ۲۴ گیگ ۶ ماهه نیز برای استفاده دانش آموزان استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای تسهیل استفاده از این بستر امن هر ماه به مدت یک هفته ۴ گیگابایت اینترنت به صورت کاملا خودکار فعال خواهد شد.

آذری اظهار کرد: بسته های مکالمه ای سیم کارت انارستان شامل  ۳۷ درصد تخفیف  است.

کد خبر: ۳۷٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha