۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
۱۴ میلیارد تومان پروژه راه‌سازی در شرق استان سمنان افتتاح می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

۱۴ میلیارد تومان پروژه راه‌سازی در شرق استان سمنان افتتاح می‌شود

شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح در حوزه راه و شهرسازی شرق استان گفت: ۱۳ پروژه راه و بازآفرینی شهری بااعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر عمیدی بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته دولت به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در شاهرود اظهار داشت: ۱۳ راه و شهرسازی در حوزه شاهرود به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی بابیان اینکه این پروژه‌ها بااعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح در این منطقه هفت پروژه در حوزه راه‌سازی بااعتبار ۱۲ میلیارد تومان است.

۶ پروژه بااعتبار ۲ میلیارد تومان در حوزه بازآفرینی شهری
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه شش پروژه مربوط به بازآفرینی شهری است، تأکید کرد: برای اجرای این پروژه‌ها دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

عمیدی پروژه اصلاح روکش آسفالت محور شاهرود- طرود - معلمان به طول ۱۱ کیلومتر را از پروژه‌های شاخص قابل‌افتتاح در حوزه راه‌سازی عنوان کرد و گفت: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی از افتتاح پروژه محور میامی-جاجرم به طول ۱۵ کیلومتر و عرض هفت متر بااعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این پروژه از محل اعتبارات ملی ساخته‌شده و آماده بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از پروژه راه روستایی بیارجمند
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بابیان اینکه پروژه مسیر روستایی بیارجمند نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: این پروژه از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بود که در دهه فجر کلنگ زنی شد.

عمیدی با تأکید بر اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص یافت، یادآور شد: این پروژه به طول سه کیلومتر روکش آسفالت اجرایی شد و در این هفته همچنین شاهد افتتاح طرح آسفالت حفاظتی محور عباس‌آباد میامی به طول ۱۰ کیلومتر خواهیم بود که برای آن یک و نیم میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی بابیان اینکه ساماندهی سه‌راهی ابراهیم‌آباد میامی به جاده اصلی بااعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در این هفته است، ابراز کرد: طرح روکش سرد آسفالت محور روستایی کلامو به قلعه نوخرقان بااعتبار ۶۰۰ میلیون تومان به طول دو هزار و ۸۰۰ متر از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در شرق استان سمنان است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به اینکه طرح ابرار با طول سه کیلومتر با امکانات موجود در مجموعه اداره راه شهرستان شاهرود افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

کد خبر: ۳۷٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha