۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
 هزار و ۵۰۰ پروژه اشتغال روستایی در مازندران اجرا شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

هزار و ۵۰۰ پروژه اشتغال روستایی در مازندران اجرا شد

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از پراداخت تسهیلات برای اجرای هزار و ۵۴۴ پروژه اشتغال زای روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور بعدازظهر شنبه در جلسه کمیته نظارت بر پرداخت تسهیلات طرح های روستایی و عشایری در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه در سال جاری هزار و ۵۴۴ طرح اشتغال روستایی و عشایری در استان تهیه و ارائه شده است، از پرداخت تسهیلات به این طرح ها خبر داد.

وی رقم تسهیلات پرداختی به هزار و ۵۴۴ پروژه روستایی و عشایری را بیش از سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: اولویت این طرح ها در حوزه های جهش تولید، گلخانه و طرح های بومگردی است.

وی با بیان اینکه در مرحله پنجم نیز هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اشتغال زایی روستایی و عشایری در نظر گرفته می شود، خواهان تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان شد.

خیریان پور همچنین بر لزوم نظارت بیشتر بر اجرای طرح های اشتغال زا برای پیشگیری از انحراف تاکید کرد و گفت: باید برش و سهم شهرستانی در پرداخت تسهیلات مورد توجه قرار گیرد.

معاون استان مازندران خواهان نظارت بیشتر ادارات تعاون، تامین اجتماعی و فرمانداران بر اجرای طرح های اشتغال زا شد و گفت: در سال جاری تاکنون چهار هزار و ۹۰۰ اشتغال روستایی ایجاد شده است.

کد خبر: ۳۷٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha