۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کاهش ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی نرخ سکه/دلار ۲۲۸۱۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

کاهش ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی نرخ سکه/دلار ۲۲۸۱۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: هر چند قیمت اونس در بازارهای جهانی به دلیل تعطیلی بازار همچنان ثابت مانده است اما کاهش نرخ دلار قیمت انواع سکه و طلا را در بازار داخل کاهش داد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس همانند روز پنجشنبه آخرین روز کاری بازار طلا در مرداد ماه ۱۹۴۳ دلار است اما کاهش قیمت دلار موجب شد تا قیمت انواع سکهها بین ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان ارزانتر شود.

وی افزود: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم و جدید با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پایانی فعالیت بازار در هفته گذشته به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه به پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید که در مقایسه با روز پنجشنبه کاهش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

این فعال صنفی تصریح کرد: امروز هر قطعه ربع سکه نیز با قیمت سه میلیون تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز پنجشنبه تغییری نداشته است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر قطعه سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز پنجشنبه کاهش ۵۰ هزار تومانی را نشان می دهد.  

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۳۱ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با قیمت های روز پنجشنبه هفته گذشته به ترتیب کاهش ۸۰ هزار تومانی و ۳۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

امروز هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۲ هزار و ۸۱۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز پنجشنبه هفته گذشته کاهش ۱۹۰ تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۷٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha