۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
افزایش سرمایه بانک رفاه به ۲۰ هزار میلیارد تومان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرداد

افزایش سرمایه بانک رفاه به ۲۰ هزار میلیارد تومان

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با افزایش سرمایه بانک رفاه به ۲۰ هزار میلیارد تومان، قدرت و توان وام ‌دهی و خدمت رسانی این بانک به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در مراسم گرامیداشت شصتمین سالروز تأسیس بانک رفاه، افزایش سرمایه بانک رفاه را ضروری دانست و گفت: امیدواریم خدمت‌رسانی به جامعه هدف بانک بیش از پیش گسترش یابد.

شریعتمداری افزود: خدمت رسانی با کیفیت به عموم مشتریان بانک ضروری است، اما کارگران شریف و بازنشستگان تأمین اجتماعی که جزء مخاطبان این بانک هستند، باید از کرامت والاتری نزد بانک برخوردار باشند و خدمات ویژه تری به آن ها ارائه شود.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند بانک برای  بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأسیس باشگاه مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی یکی از مهم ترین آن ها به شمار می‌رود و قابل تقدیر است.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه از ۲ به ۵ میلیون تومان و حذف ضامن، از دیگر امور با ارزشی است که در بانک رفاه کارگران انجام شده است.

شریعتمداری با قدردانی از مدیریت بانک رفاه  و تلاش بی وقفه کارکنان در خدمت رسانی، اظهارکرد : ارائه طیف بسیار متنوعی از خدمات و محصولات همراه با نوآوری و خلاقیت، بالا بردن سطح کفایت سرمایه‌ و ایجاد یک بانک پاسخگو از ویژگی‌های کنونی بانک است.  

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تدوین میثاق ‌نامه میان مدیران، کارکنان و بانک تأکید و خاطرنشان کرد: تدوین این میثاق‌نامه و آگاهی به اصول، موازین و استانداردهای عملکردی می‌تواند تأثیر ویژه‌ای بر ارتقا و اعتلای بیش از پیش بانک داشته باشد. لازم است برای نظارت بر حسن اجرای میثاق‌نامه، کمیته‌های مختلفی در بانک شکل بگیرد.

وی جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه امروز همه ما بالا بردن سرمایه اجتماع ی و اعتماد عمومی است. نظام بانکی و بانک رفاه  با شفافیت عملکردی می تواند  نقش تأثیرگذاری در این حوزه داشته باشد، ایجاد سلامت و صلاح به جای فساد در مجموعه نظام بانکی  این  امر مهم را به منصه ظهور می رساند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شرایط مطلوبی فراهم شده تا دولت برخی از بدهی‌های خود را به سازمان تأمین اجتماعی بپردازد، گفت : با اعتمادی که میان دولت و سازمان تأمین اجتماعی به وجود آمده است، بسیاری از مطالبات سازمان در حال وصول است و اولین ثمره آن وصول  ۳۲ هزار میلیارد تومان منابع بوده است و ان‌شاءالله به زودی مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر وصول و محقق می‌شود.

وی اضافه کرد : با وصول این میزان از مطالبات، وضعیت سازمان تأمین اجتماعی در شرایط نسبتا مطلوبی قرار می‌گیرد، در نتیجه بانک رفاه کارگران هم بیش از پیش تقویت خواهد شد و در تمامی زمینه‌های کاری و فعالیت خود موفق‌تر عمل خواهد کرد.

شریعتمداری گفت: با همت و تلاش مدیران و کارکنان ساعی و خدوم بانک رفاه کارگران، این بانک در سن ۶۰ سالگی بانکی پویا، جوان و خلاق است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از تلاش های  مدیران و کارکنانی که از بدو تأسیس منشاء اثرات خیر و مثبت بوده‌اند یاد کارکنان خدومی را که  بر اثر شیوع ویروس منحوس کرونا به دیار حق شتافتند گرامی داشت.

شریعتمداری گفت:  این عزیزان که با خلوص نیت و روی گشاده در مسیر خدمت به  هم وطنان جان باختند به راستی شهدای خدمت هستند و همواره یاد و خاطره شان جاری و ساری است.

کد خبر: ۳۷٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha