۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
 نوسازی ۵ هزار دستگاه حمل و نقل بار برون شهری زنجان
مدیرکل راهداری زنجان خبر داد:

 نوسازی ۵ هزار دستگاه حمل و نقل بار برون شهری زنجان

زنجان- مدیرکل راهداری زنجان، گفت: نوسازی پنج هزار دستگاه حمل و نقل بار برون شهری میان سازمان راهداری و حمل و نقل استان زنجان با بخش خصوصی برنامه ریزی شده است.

به گزارش بازار به نقل از راهداری زنجان، عبدالحسین علی اکبری گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۷۸۷دستگاه ناوگان حمل و نقل در استان فعالیت می کنند که از این تعداد یک هزار و ۳۳۳ دستگاه دارای عمر بالای ۲۲ سال و ۹۲ دستگاه نیز بالای ۵۰ سال عمر دارند.

وی اظهار کرد: حدود ۹۶۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری زنجان عمر بالای ۳۵سال دارند و هم اکنون ۶۲۷ دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان دارای عمر بالای ۴۰سال هستند که نیازمند نوسازی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: نوسازی پنج هزار دستگاه حمل و نقل بار برون شهری میان سازمان راهداری و حمل و نقل استان با بخش خصوصی برنامه ریزی شده است.

علی اکبری تاکید کرد: فرسودگی و عمر بالای ناوگان حمل و نقل باربری و هزینه های نوسازی دغدغه هایی برای رانندگان ایجاد کرده است.

وی گفت: فرسوده بودن ناوگان و هزینه های بالای نگهداری آن برای مالکان، گرانی خودرو، لاستیک، دستمزد تعمیر و نگهداری به مشکلات روزمره رانندگان در ماههای اخیر افزوده است.

کد خبر: ۳۶٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha