۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
۷۳۱ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از آسیب دیدگان کرونا به قزوین اختصاص داده شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین:

۷۳۱ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از آسیب دیدگان کرونا به قزوین اختصاص داده شده است

قزوین- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: ۷۳۱ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از آسیب دیدگان ناشی از کرونا به قزوین اختصاص داده شده است

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی قبادی ظهر پنجشنبه در جلسه رصد تسهیلات کرونا و اشتغال استان قزوین که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: اختصاص بیش از ۷۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قزوین نشان از توجه ویژه دولت به حمایت از گروه های آسیب دیده است اما در برخی از دستگاه ها در استان به خوبی نتوانسته ایم از این اعتبارات بهره مند شویم.

وی بیان کرد: تاکنون جلسات متعددی برای هماهنگی و تخصیص این اعتبارات به گروه های هدف برگزار شده است و تلاش شده تا تمامی آسیب دیدگان مشمول بتوانند از این تسهیلات حمایتی بهره مند شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی استان از گروه هایی هستند که در شیوع بیماری کرونا آسیب زیادی دیدند و با توجه به آسیب پذیر بودن این نوع از اشتغالها در صورتی که به موقع از آنها حمایت نشود بخش قابل توجهی از این ظرفیت را از دست خواهیم داد.

قبادی بیان کرد: از این رو تلاش ما این است که به خصوص در بخش های آسیب پذیر بتوانیم تمامی مشمولان را تحت پوشش قرار دهیم و اعتبارات تخصیص داده شده را برای استان جذب کنیم.

وی گفت: امروز اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، میراث فرهنگی، اصناف و شهرداری ها نتوانسته اند از سهمیه فعالین حوزه خود بهره مند شوند  ولی تاکید ما این است که تا پایان شهریور ماه تمامی مشمولین فاقد بیمه و دارای بیمه بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کد خبر: ۳۶٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha