۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
نمایشگاه تایر و قطعات خودرو آمریکا لاتین به تعویق افتاد
این بار چالش کووید-۱۹ برای بازیدکنندگان

نمایشگاه تایر و قطعات خودرو آمریکا لاتین به تعویق افتاد

مدیررسانه‌ها و مطبوعات نمایشگاه‌های پاناما گفت: سلامت جامعه و بازدیدکنندگان و غرفه‌داران برای ما در اولویت است.

نمایشگاه تایر و قطعات در بین ۱۳ تا ۱۶ جولای ۲۰۲۱ که قرار بود برگزار شود، به تعویق افتاد. این نمایشگاه که قرار بود در مرکز همایش تجاری جدید Amador در شهر پاناما بر پا شود. اما از آنجا که ویروس همه گیر کووید-۱۹ این روزها چالش‌برانگیزترین مساله در جهان است، بنابراین مطابق گفته مدیر رسانه‌ها و مطبوعات نمایشگاه‌های پاناما، مهم‌تر از هر چیز، سلامت جامعه و بازدیدکنندگان و غرفه‌داران است.
بنابراین تمام موارد و پروتکل‌های بهداشتی منطبق بر سازمان بهداشت جهانی رعایت و زمان برگزاری به تعویق خواهد افتاد. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه قطعات و تایر خودرو در آمریکایی لاتین است و بیش از ۱۰ سال است که چنین نمایشگاهی برگزار می‌شود.
اما آنچه که مشخص است در سال ۲۰۲۱، این رویداد در همان مرکز همایش‌های آمادور Amador در پاناما انجام خواهد شد که بیش از ۵۸هزار متر مربع فضا در اختیار غرفه‌داران و ظرفیتی بیش از ۲۵هزار نفر و بیش از ۳۰۰ غرفه را در خود جا داده است.
اما آنطور که مشخص است نمایشگاه قطعات و تایر آمریکایی لاتین در سال ۲۰۲۱ با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی منطبق بر استاندارد سازمان بهداشت جهانی انجام می‌شود و علاقمندان به صنعت خودرو و آن دسته‌ از افراد که به دنبال خبرهای روز در صنعت خودرو هستند می‌توانند از اوایل سال آتی خبر برگزاری دقیق این نمایشگاه را از سایت رسمی نمایشگاه قطعات و تایر  آمریکایی لاتین مطلع شوند.

کد خبر: ۳۶٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha