۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
تب تند بازار سکه و طلا فروکش کرد
در گفتگو با بازار عنوان شد

تب تند بازار سکه و طلا فروکش کرد

محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش ۴۷ دلاری قیمت اونس و ثبات نرخ دلار موجب شد تا قیمت طلا و انواع سکه در بازار تغییر محسوسی را تجربه نکند.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی به ۱۹۴۳ دلار رسید که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۴۷ دلاری را نشان می دهد.

وی افزود: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم همانند سه روز گذشته ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و بدون تغییر باقی مانده است اما قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید با افزایش ۲۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، هر قطعه ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته فقط قیمت ربع سکه کاهش ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده اما نرخ نیم سکه و سکه گرمی همانند روز گذشته است.

به گفته ابراهیم محمد ولی؛ امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته قیمت هر مثقال طلا ۶۱ هزار تومان و نرخ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز ۱۵ هزار تومان ارزانتر شده است.

امروز هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۳ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشته است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۶٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha