۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
بانک‌ها از تعطیلی واحدهای تولیدی هرمزگان خودداری کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد؛

بانک‌ها از تعطیلی واحدهای تولیدی هرمزگان خودداری کنند

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: بانک‌های هرمزگان با توجه به دستور صریح رئیس قوه قضاییه از تعدیل واحدهای تولیدی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها در شرایط شیوع ویروس کرونا و فشارهای اقتصادی دشمنان به صورت همجانبه از تولید کنندگان و سرمایه گذاران واقعی حمایت کنند.

وی افزود: بخش مهمی از مشکلات فعالان بخش های مختلف تولیدی در هرمزگان در زمینه تسهیلات بانکی است که حل این مهم نیازمند همکاری مجموعه شبکه بانکی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: بانک ها با توجه به دستور صریح رئیس قوه قضائیه از تعطیلی واحدهای تولیدی خودداری کنند.

حیدری بیان کرد: پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی هرمزگان در بخش های مختلف راهبرد مهم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال جهش تولید است و با جدیت تحقق این مهم دنبال می شود.

به گزارش بازار، در این نشست مسائل و مشکلات یک واحد بزرگ صنعتی فعال در زمینه صنایع دریایی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک مربوطه بررسی و با دستور صریح معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان مرتفع و زمینه فعالیت مجدد این واحد مهیا شد.

کد خبر: ۳۶٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha