۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
 پنج میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بخش کشاورزی زنجان پرداخت شده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

پنج میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بخش کشاورزی زنجان پرداخت شده است

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه بانک ملی و سپه در پرداخت تسهیلاتی کرونایی دراستان زنجان عملکرد خوبی داشتند، گفت: تاکنون ۲۸ فقره تسهیلات کرونایی معادل بیش از پنج میلیارد تومان به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه جهاد کشاورزی استان در پنج رشته کشاورزی محصولات گلخانه ای، ماهیان زینتی ،مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی تسهیلات پرداخت می کند، گفت: ۱۱۱واحد صنعتی  ثبتی صنعتی بامجوزهای بیمه شده داریم.

وی اظهار کرد: از این تعداد واحد ۱۰۳پرونده به هشت بانک استان معرفی شده و اشتغال ایجاد شده در این تعداد واحدها هزار و ۱۱۳نفر است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه بانک ملی و سپه در پرداخت تسهیلاتی کرونایی در استان زنجان عملکرد خوبی داشتند، گفت:  تاکنون ۲۸ فقره تسهیلات کرونایی معادل بیش از پنج میلیارد تومان به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

تاراسی تاکید کرد: اطلاع رسانی های لازم انجام شده تا این واحدهای فعال در بخش کشاورزی نسبت به دریافت تسهیلات کرونایی اقدام کنند. 

وی ابراز داشت: واجدین شرایط تا ۳۰ شهریورماه مهلت دارند باز در سامانه کار برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کنند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، گفت: جلسات توجیهی  با مدیران جهاد کشاورزی استان انجام شده تا واجدین شرایط  را برای ثبت نام در سامانه کار ترغیب کنند. 

کد خبر: ۳۶٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha