۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
پرداخت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان
رئیس سازمان صمت گیلان مطرح کرد؛

پرداخت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان گفت: تاکنون به هزار و ۷۰۳ واحد تولیدی بیش از هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت گیلان، فرهاد دلق پوش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری گیلان گفت: اولویت در برنامه های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید؛ حمایت برای تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام مشکل دار و ایجاد واحدهای جدید در گام بعدی است.

رئیس سازمان صمت گیلان افزود: لازم است سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه به واحدهایی که نیاز مبرم دارند تا در صف تولید باقی بمانند و در روند تولید دچار بحران نشوند وظیفه ماست تا با پشتیبانی همه مدیران اجرایی دست اندرکار آنها را در جهت جهش تولید پایدار و چرخه تولید پویا تر از گذشته حمایت کنیم.

وی از کسب رتبه سوم کشوری در تعداد پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای تولیدی سخن گفت و اظهار داشت: تاکنون به هزار ۷۰۳ واحد بر اساس مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، تسهیلاتی بیش از هزار ۵۹۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

دلق پوش با اشاره به مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی در جریان ویروس کرونا و همچنین تحریم های ظالمانه که باعث بروز مشکلات اقتصادی بر واحدهای صنعتی شده عنوان داشت: با توجه به کاهش ظرفیت برخی واحدهای تولیدی و مشکلات فروش و تامین مواد اولیه در این برهه حساس اقتصادی جامعه، در خصوص دریافت مالیات از واحدهای صنعتی تقاضای مساعدت و همکاری دو سویه از امور مالیاتی را داریم تا انشاءالله هر دو طرف به اهداف خود دست یابند.

کد خبر: ۳۶٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha