۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
 ۷ هزار و ۸۵۳ پرونده برای دریافت تسهیلات کرونایی در زنجان ثبت نام شده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۷ هزار و ۸۵۳ پرونده برای دریافت تسهیلات کرونایی در زنجان ثبت نام شده است

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان  با بیان اینکه ۷ هزار و ۸۵۳ پرونده در سامانه برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام شده است، گفت: تاکنون بیش از ۷ هزار و ۳۲۸ فقره پرونده در اختیار شبکه بانکی استان زنجان قرار گرفته است.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در راستای حمایت از مشاغلی که تحت تاثیر کرونا آسیب دیده‌اند دولت تسهیلات لازم را در ۱۴ رسته به متقاضیان پرداخت می‌کند، گفت: مهلت ثبت نام برای واحدهای دارای بیمه تا ۱۵ شهریور ماه و واحدهای فاقد بیمه تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۸۵۳ پرونده در سامانه برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از هفت هزار و ۳۲۸ فقره پرونده در اختیار شبکه بانکی استان زنجان قرار گرفته است که ۱۴۷ میلیارد و ۳۲۸ میلیون تومان از تسهیلات را شامل می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار برای حمایت از مشاغل در استان زنجان پیش بینی شده است، گفت: پرداخت تسهیلات توسط شبکه بانکی استان بسیار ضعیف است. 

یوسفی تاکید کرد: کارگاه‌های دارای کد بیمه تامین اجتماعی  و کسب و کارهای فاقد کد کارگاهی هم می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: مدت باز پرداخت تسهیلات ۲۴ ماهه و با کارمزد ۱۲ درصد بوده و از آبان ماه می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند.

کد خبر: ۳۶٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha