۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
 حمایت از بخش تولید از راهبردهای محوری بانک صادرات ایران است
مدیرعامل بانک صادرات ایران:

حمایت از بخش تولید از راهبردهای محوری بانک صادرات ایران است

زنجان- مدیرعامل بانک صادرات ایران، حمایت از بخش تولید را از راهبردهای محوری بانک صادرات ایران برشمرد و گفت: استان زنجان تاکنون با وجود قابلیت‌های فراوان، استفاده کاملی از ظرفیت بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری نکرده است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، در جریان سفر یکروزه استاندار زنجان به تهران، در دیدار فتح‌اله حقیقی با حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران با هدف ارائه تسهیلات و تامین سرمایه مورد نیاز برای اجرای چند پروژه مهم در استان زنجان، تفاهم نامه‌ای در قالب عقود اسلامی، در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، دستورالعمل‌های بانک مرکزی و ضوابط بانک صادرات ایران، به امضا رسید.

 حجت‌اله صیدی حمایت از بخش تولید را از راهبردهای محوری بانک صادرات ایران برشمرد و گفت: استان زنجان تاکنون با وجود قابلیت‌های فراوان، استفاده کاملی از ظرفیت بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری نکرده است.

وی ابراز داشت: این در حالی است که علاوه بر ارزش‌های فرهنگی فراوان، استان زنجان سه ویژگی مهم اقتصادی دارد که قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالاهای تجاری موجب شده تا پایه‌های بازرگانی این استان محکم باشد و در واقع بازار زنجان بر پایه بازرگانی و توزیع برخی اقلام ایجاد شده که کمتر مورد توجه قرار گرفته است و این استان به دلیل دارا بودن ثروت‌های فراوان و منابع و ذخایر ارزشمند شامل معادن سرب و روی، طلا، مس، سنگ آهن و... ظرفیت‌های قابل‌توجهی دارد که بخش مهم آن هنوز به فعلیت نرسیده و باید برای آن برنامه‌ریزی بیشتری صورت بگیرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران، گفت: وجود نیروی کار متعهد، جوان و کوشا در این استان از جمله ظرفیت‌های دیگری است که باید به آن توجه داشت.

صیدی ابراز کرد: استان زنجان از نظر میزان مطالبات بانک‌ها در کشور وضعیت مناسبی دارد و در کنار استان یزد کمترین میزان مطالبات بانک‌ها را به خود اختصاص داده، ضمن اینکه ریسک سرمایه‌گذاری این استان از استان‌های دیگر کشور کمتر است، اما آنچه موجب شده این استان با وجود این ظرفیت‌ها، به اندازه کافی توسعه پیدا نکند، منابع مالی بوده است.

وی با اعلام آمادگی بانک صادرات ایران برای حمایت از طرح‌های بازرگانی، تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان که منافع ملی و استانی را تامین کنند، ابراز امیدواری کرد اقدام بانک صادرات ایران، الگویی برای سایر بانک‌های کشور در توسعه این استان باشد.

کد خبر: ۳۶٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha