۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷
افزایش ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومانی قیمت خودروهای مونتاژی
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومانی قیمت خودروهای مونتاژی

موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از افزایش ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومانی قیمت خودروهای مونتاژی طی دو هفته اخیر خبر داد.

سعید موتمنی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: قیمت خودروی داخلی در هفته های اخیر تغییرات قیمتی چندان را تجربه نکرده و قیمت ها تقریبا ثابت باقی مانده است.

وی افزود: قیمت خودروهای مونتاژی بر خلاف قیمت خودورهای داخلی روند افزایش قیمت را آغاز کرده و طی دو هفته اخیر بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان گرانتر شده اند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اظهار کرد: پیش از این قیمت سراتو ۶۳۵ میلیون تومان بود که با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است.

این مسئول صنفی تصریح کرد: همچنین تا دو هفته قبل خودروی هایما  اس ۷ با قیمت ۵۶۰ میلیون تومان و خودروی جک با قیمت ۵۵۵ میلیون تومان معامله می شد ولی در حال حاضر قیمت هایما اس ۷ با افزایش ۳۰ میلیون تومانی به ۵۹۰ میلیون تومان و قیمت جک با افزایش ۲۵ میلیون تومانی نسبت به دو هفته گذشته به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره دلیل افزایش قیمت خودروهای خارجی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این خودروها در کارخانجات تولید و عرضه نمی شوند به همین دلیل بازار با عدم عرضه و افزایش تقاضا برای خرید خودروهای خارجی مواجه است و همین امر موجب شده تا قیمت خودروهای مونتاژی بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان ظرف دو هفته گرانتر شود.

کد خبر: ۳۶٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha