۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم گلستان توزیع می‌شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان:

۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم گلستان توزیع می‌شود

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: با مشارکت مردم و خیرین و همکاری گروه‌های جهادی در دهه اول محرم ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم گلستان توزیع می‌شود.

محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این ستاد، در طرح مردمی غدیر با عنوان «مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور» مشارکت کرده و ۵۵ هزار پرس غذای گرم و بسته پروتئینی را در ۷۰ نقطه گرگان توزیع کرد.

وی افزود: در ادامه توزیع غذا با مشارکت مردم و خیران  و گروه‌های جهادی در دهه اول محرم ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم گلستان توزیع می‌شود.

سلمان زاده ادامه داد: در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان تعداد ۱۷ هزار بسته اقلام خوراکی و در مرحله دوم (فاز اول) تعداد ۳۲ هزار بسته پروتئینی از جمله گوشت، مرغ و ماهی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توزیع شد.

وی اضافه کرد: این اطعام دهی با مشارکت خیریه‌ها، هیئت‌های مذهبی، مواکب و گروه‌های جهادی همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان  یادآور شد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پس از شیوع کرونا ۱۷ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع  کرد.

وی ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی را پنج میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: توزیع این بسته‌ها در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در قالب رزمایش احسان و همدلی انجام شد.

کد خبر: ۳۶٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha