۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان مازندران پرداخت می‌شود
رئیس امور شعب بانک رفاه مازندران:

۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان مازندران پرداخت می‌شود

ساری- محققی، رئیس امور شعب بانک رفاه مازندران گفت: در سال جاری ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان استان پرداخت می‌شود.

ولی اله محققی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش سرمایه در بانک رفاه اجتماعی، تسهیلات بازنشستگان ۱۰ برابر سال گذشته شده است، افزود: تاکنون ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان تخصیص داده شد که از این میزان ۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس امور شعب بانک رفاه مازندران با اظهار اینکه سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کردیم، افزود: این درحالی است که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات ارائه کردیم.

محققی یادآور شد: تاکنون سه هزار و ۶۰۰ نفر از تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند شدند و امیدواریم تعداد زیادی از بازنشستگان از این طرح بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در قالب طرح کرامت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و با توجه به رشد منابع در پرداخت تسهیلات هیچ مشکلی نداریم.

رئیس امور شعب بانک رفاه مازندران میزان منابع را ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در پرداخت تسهیلات طرح‌های متنوعی در بخش سلامت و کسب و کار داریم و محدودیتی در این بخش نداریم.

کد خبر: ۳۵٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha