۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
۴۹ واحد تولیدی و صنعتی استان تهران می توانند نیاز ماسک شهروندان را فراهم کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

۴۹ واحد تولیدی و صنعتی استان تهران می توانند نیاز ماسک شهروندان را فراهم کنند

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: ۴۰ واحد کارگاهی و نُه واحد صنعتی تولید ماسک در استان تهران وجود دارد که این واحدها می توانند نیاز ماسک شهروندان استان جز مراکز درمانی را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری عصر شنبه در جلسه بررسی نحوه تامین  و توزیع ماسک در سطح  استان تهران که در دفتر رییس مرکز اصناف و بازرگانان و با حضور  دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت برگزار شد، از ساماندهی شبکه توزیع ماسک در استان تهران خبر داد و با انتقاد از دخالت نهادهای ملی در اجرای وظایف دستگاههای استانی اظهار داشت: نگاه استانی به تهران باید مثل سایر استانها باشد چرا که تصمیمات بالا دستی برای تهران ضمن ایجاد ناهماهنگی سبب اختلال در ارائه خدمات خواهد شد.

معاون استاندار تهران در ادامه به ضرورت ساماندهی چرخه تامین و توزیع ماسک در استان اشاره کرد و یاد آور شد با هماهنگی مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت مقرر شد  توزیع ماسک در استان تهران با هماهنگی اتاق اصناف استان و با نظارت سازمان صمت استان صورت گیرد.

عسگری با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۰ واحد کارگاهی و نُه واحد صنعتی تولید ماسک در استان تهران وجود دارد گفت: این ۴۹ واحد می توانند  نیاز شهروندان استان تهران جز مراکز درمانی را در حوزه ماسک تامین کنند.

وی افزود: همه واحدهای صنفی و صنعتی تولید کننده ماسک که تولید آنها به تایید سازمان صمت رسیده است می توانتد با اخذ مجوز از اتاق اصناف تهران و با نظارت سازمان صمت و ستاد تنطیم بازار نسبت به توزیع محصولات خود اقدام نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در ادامه عنوان داشت: واحدهای داری مجوز و فاقد مجوز صنفی و کارگاهی استان باید نسبت به ثبت نام در سامانه تجارت اقدام کرده و پس از تایید سازمان صمت برای  تحویل سهمیه  پارچه برای تولید ماسک و عرضه در بازار اقدام نمایند.

کد خبر: ۳۵٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha