۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
بررسی درآمدهای ارزی و طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس
طی هفته جاری صورت می گیرد؛

بررسی درآمدهای ارزی و طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلی این هفته درآمدهای ارزی و طرح تامین کالاهای اساسی را با حضور وزیر نفت و رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، دستور کار نشست‌ کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روزهای (یکشنبه ۲۶ مردادماه)  و (سه شنبه ۲۸ مردادماه) اعلام شد.

نمایندگان روز یکشنبه در کمیسیون برنامه و بودجه به بحث و بررسی وضعیت تولید، صادرات و وصول درآمدهای ارزی و ریالی نفت و همچنین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های وابسته به وزارت نفت با حضور زنگنه وزیر نفت و اتخاذ تصمیم درخصوص درخواست عضویت برخی از نمایندگان محترم در این کمیسیون خواهند پرداخت.

این کمیسیون در نوبت صبح، رسیدگی به طرح استفساریه تبصره بند(ذ) ماده(۸۷) قانون برنامه ششم توسعه،  رسیدگی به طرح ساماندهی سهام عدالت، ادامه بررسی پیشنهادات مطروحه مربوط به طرح تامین کالاهای اساسی و استماع گزارش و بحث و بررسی عملکرد و برنامههای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور فرمانده و معاونان قرارگاه را در دستور کار خود دارد و در نوبت عصر اطلاعات و پیشنهادات مربوط به طرح تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب پذیر را با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور رسیدگی و جمعبندی می‌کند.  

همچنین کمیته اصلاح ساختار بودجه این کمیسیون در روز یکشنبه به بررسی موضوع اصلاح صندوق های بازنشستگی در راستای احکام اصلاح ساختار بودجه پرداخته و در جلسه روز سه‌شنبه خود موضوع اداره شرکت‌های بخش عمومی در راستای احکام اصلاح ساختار بودجه را بررسی می کنند.  

کمیته امور اجتماعی و فرهنگی هم به مشکلات و وضعیت عملکرد اعتبارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستگاه‌های وابسته با حضور مسئولان ذیربط رسیدگی خواهد کرد.

کد خبر: ۳۵٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha