۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
بهره‌برداری از ۲۷ پروژه مربوط به جهش تولید تا پایان امسال در قم
در کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی قم مطرح شد؛

بهره‌برداری از ۲۷ پروژه مربوط به جهش تولید تا پایان امسال در قم

قم - غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از بهره‌برداری ۲۷ پروژه مربوط به جهش تولید تا پایان امسال در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد غضنفری عصر پنج‌شنبه در پنجمین جلسه کارگروه ستاد مقاومتی استان قم که در استانداری قم برگزار شد، به پروژه‌های مهم استان در زمینه جهش تولید اشاره و عنوان کرد: ۲۷ پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و برای جذب این تسهیلات قرارداد عاملیت دستگاه‌های اجرایی با بانک‌ها در حال انجام است.

به گفت وی، پروژه‌های جهش تولید در قم از پیشرفت قابل ‌قبولی برخوردار هستند و در هر شرایطی باید تا پایان سال جاری ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و یارانه‌ای ویژه به این ۲۷ پروژه اختصاص خواهد یافت.

معاون استاندار قم در ادامه بیان کرد: ۹ پروژه در بخش صنعت، هفت پروژه در زمینه میراث فرهنگی و چهار پروژه هم در زمینه جهاد کشاورزی در ارتباط با جهش تولید در قم به بانک‌ها معرفی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم هم در این جلسه با اشاره به پروژه‌های مربوط به جهش تولید در بخش کشاورزی، عنوان کرد: تکمیل زنجیره تولید تخم‌مرغ با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و احداث گلخانه به همراه بسته‌بندی مواد غذایی از مهمترین پروژه‌های جهش تولید قم در امسال است.

عباس پورمیدانی با اشاره به احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در قم، اظهار داشت: اقدامات انجام‌شده در بخش کشاورزی در این مکان توسط بسیج سازندگی باید منطبق با الگوهای علمی باشد.

کد خبر: ۳۵٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha