۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
افزایش ۱۷۵ هزار تومانی سکه طرح جدید/ اونس ۹ دلار ارزان شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش ۱۷۵ هزار تومانی سکه طرح جدید/ اونس ۹ دلار ارزان شد

محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هر چند قیمت اونس در بازار جهانی کاهش یافت ولی افزایش قیمت دلار موجب شد تا در آخرین روز کاری بازار طلا در هفته جاری قیمت انواع سکه و طلا افزایشی باشد.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز قبل به ۱۹۳۱ دلار رسید اما قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش ۱۵۰ تومانی به ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

وی افزود: امروز قیمت خرید و فروش هر قطعه تمام سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب افزایش ۱۰۰ هزار تومانی و ۱۷۵ هزار تومانی را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز هر قطعه نیم سکه در بازار با قیمت پنج میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز قیمت هر قطعه ربع سکه با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به سه میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.

محمد ولی تصریح کرد: در آخرین روز کاری بازار طلا قیمت خرید و فروش هر قطعه سکه گرمی به یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۵۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره قیمت خرید و فروش طلا گفت: در حال حاضر هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار باقیمت یک میلیون و ۲۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۳۰ هزار تومان و   ۷ هزار تومان گرانتر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۵٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha