۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
تولید انبوه، تنها راه‌کار مدیریت بازار مسکن
عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

تولید انبوه، تنها راه‌کار مدیریت بازار مسکن

فیروزی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تنها راه کار مدیریت بازار مسکن، متعادل کردن نظام عرضه و تقاضا در بازار مسکن است که این مسئله تنها با تولید انبوه مسکن اتفاق می افتد، وزارت راه و شهرسازی می تواند مکانیزمی را برای شناسایی افراد فاقد مسکن طراحی کند تا بر اساس آمارهای حاصله نسبت به تولید مسکن اقدام کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ ملت، رحمت الله فیروزی پوربادی، با اشاره به وضعیت بازار مسکن، گفت: در شرایط کنونی شاهد افزایش تدریجی قیمت در بازار مسکن هستیم، وضعیت فعلی موجب شده که خانوارها برای تأمین مسکن با مشکلات بسیاری مواجه شوند.

نماینده مردم قمصر، بادرود و نطنز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم راه کارهای بسیاری برای مدیریت بازار مسکن وجود دارد که در سال های اخیر به آن توجه نشده است، در شرایط فعلی به دلیل بر هم خورد نظام عرضه و تقاضا، بازار مسکن دچار تلاطم شده و کمبود مسکن قیمت ها را بالا برده است.

وی افزود: برخی کارشناسان معتقدند که برای بازار مسکن متناسب با منطقه قرار گرفتن واحد مسکونی، کیفیت و عمر ساختمان باید حداقل و حداکثر قیمت در نظر گرفته شود تا مالکان نتوانند خارج از این محدوده قیمت تعیین کنند. اما به نظر من این راه کار اثرگذار نخواهد بود.

فیروزی پوربادی ادامه داد: به نظر من تنها راه کار مدیریت بازار مسکن، متعادل کردن نظام عرضه و تقاضا در بازار مسکن است که این مسئله تنها با تولید انبوه مسکن اتفاق می افتد، وزارت راه و شهرسازی می تواند مکانیزمی را برای شناسایی افراد فاقد مسکن طراحی کند تا بر اساس آمارهای حاصله نسبت به تولید مسکن اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: قطعا با تولید مناسب مسکن بسیاری از مشکلات بازار رفع خواهد شد و نیازی به اقدامات دستوری از جمله قیمت گذاری منطقه ای وجود نخواهد داشت.

کد خبر: ۳۵٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      0 0
      مجلسی های یازدهم یادتان باشد که اکثریت شما وعده دادید قیمت مسکن ریزشی خواهدشد یعنی نمیتوانید دست تعدادی دلال داخلی رادربازارمسکن کوتاه کنید؟! این بازارمسکن که ارتباطی به تحریم نداره مردم را ازخود مایوس نکنید دوباره انتخابات درپیش داریم