۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
مدیر عامل بنیاد برکت:

۲۰۰ هزار شغل توسط بنیاد برکت ایجاد می‌شود/ اجرای طرح‌های اشتغالزایی

زنجان- مدیر عامل بنیاد برکت، با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری از اهداف مهم بنیاد برکت است، گفت: در سال جهش تولید با حمایت این بنیاد برای ۲۰۰ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش بازار، سید امیر حسین مدنی صبح پنجشنبه در آئین افتتاح فاز توسعه‌ای شرکت سیم و کابل نور زنجان در محل این شرکت، با بیان اینکه بنیادبرکت در حوزه های سرمایه گذاری ورود پیدا می کند، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام برای بنیاد برکت ایجاد۲۰۰ هزار شغل را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت با ورود به کارخانه هایی که با ظرفیت پایین فعالیت می کنند و صادرات لازم را دارند کمک می کند، گفت: برنامه های بنیاد برکت امسال در حوزه تولید و افزایش اشتغالزایی و ایجاد ارزآوری است و هدف مهم بنیاد برمت توسعه سرمایه گذاری است.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: افزایش ارزآوری محصولات کشاورزی از جمله دانه های روغنی و تولید  ۴۵ هزار تن گوشت قرمز  از مهمترین برنامه های  بنیاد برکت در کشور است.  

مدنی با بیان اینکه امسال سیزدهمین سال فعالیت بنیاد برکت است،   ابراز کرد: بنیاد برکت در بخش های مختلف عمرانی فعالیت می کند و تاکنون ۱۲ بیمارستان   و ۲۴۰ خانه سلامت و بهداشت در کشور ساخته شده است.

وی، از ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین  در سطح کشور خبر دادو تاکید کرد: فاز توسعه ای شرکت سیم و کابل نور زنجان با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومانی بنیاد برکت افتتاح شد.

مدیرعامل بنیاد برکت به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی خرد و خانگی اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا بیش از ۶۰ هزار و ۱۰۰ طرح اجتماع‌ محور با قابلیت اشتغال‌زایی توسط این بنیاد اجرا می شود.

کد خبر: ۳۵٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha