۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
اصناف، زحمات «مدرس خیابانی» در روزهای بحرانی را فراموش نخواهند کرد
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران:

اصناف، زحمات «مدرس خیابانی» در روزهای بحرانی را فراموش نخواهند کرد

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران گفت: روزهای سخت را در حالی سپری می‌ کنیم که پذیرش مسئولیت ها در این شرایط علاوه بر اینکه نشان از مسئولیت پذیری دارد، شجاعت یک فرد را می رساند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، ابراهیم درستی، در خصوص عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صمت گفت: روزهای سخت را در حالی سپری می‌ کنیم که پذیرش مسئولیت ها در این شرایط علاوه بر اینکه نشان از مسئولیت پذیری دارد، شجاعت یک فرد را می رساند. تحریم ها و بحران کرونا شرایط سختی را برای مردم ایجاد کرده اند و بر مسئولین است تا با درایت خود بهترین تصمیم ها را بگیرند. ما نیز در صنف تابع قانون هستیم و هر کسی که از مجلس رای اعتماد بگیرد، قطعا با او همکاری خواهیم کرد.

درستی در ادامه بیان داشت: سرپرست وزارت صمت علاوه بر دارا بودن پتانسیل های بالا در زمینه های مربوط به تصدی وزارت صمت، با حوزه صنعت و تجارت به ویژه اصناف آشنایی و اشراف کامل داشت. اصناف مدیریت و حمایت ایشان در روزهای سخت و بحرانی کشور را فراموش نخواهد کرد.

درستی تاکید کرد: ایشان مدیری متخصص، جوان، مومن و انقلابی است و در دوران مسئولیت خود توانست با تمام مشکلات هدایت امور را به بهترین نحو انجام دهد. اعتقاد راسخ دارم مدرس خیابانی از یک آزمون سخت سربلند شد و امروز کشور بیش از گذشته نیازمند چنین مدیرانی است.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران در پایان تصریح کرد: اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ اصناف از تمامی زحمات و تلاش های بی وقفه آقای مدرس خیابانی در دوران قائم مقامی و سرپرستی وزارت صمت برای عبور از جنگ اقتصادی قدردانی میکنم و برای ایشان در مسئولیت های آتی سعه صدر و توفیقات روز افزون آرزومندم.

کد خبر: ۳۵٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha