۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
ضریب بودجه مازندران افزایش یابد/ اجرای راه آهن سریع السیر
نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

ضریب بودجه مازندران افزایش یابد/ اجرای راه آهن سریع السیر

ساری- نماینده مردم قائمشهر در مجلس خواستار افزایش ضریب بودجه استان شد و گفت: اکنون ضریب بودجه استان حدود چهار درصد است.

به گزارش خبرنگار بازار، کمال علیپور صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی در استانداری مازندران با بیان اینکه ضریب بودجه استان از ۱.۳ به چهار درصد در سال های قبل رسیده است، افزایش بودجه را به نسبت جمعیت شناور مهم برشمرد

وی اجرای طرح کریدور راه آهن سریع السیر رشت - گرگان را در رفع مشکلات حوزه حمل و نقل مهم دانست و گفت: همچنین برقی کردن راه آهن شمال باید سریعتر اجرایی شود.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس مشکل آب استان را کمبود سدهای ذخیره ذکر کرد و گفت: سد کسلیان باید جزو مگاپروژه ها قرار گیرد.

مرادیان دیگر نماینده قائمشهر در مجلس نیز سهم درآمد مردم استان از کشاورزی را ۲۰ تا ۲۵ درصد ذکر کرد و گفت: این نشان می دهد مردم در سایر بخش ها فعالیت دارند.

وی افزود: در حال حاضر ۷۰ درصد آب های سطحی استان به دریا می ریزد از اینرو توسعه کانال انتقال آب، تجهیز و نوسازی اراضی می تواند به رفع مشکلات در استان کمک کند.

علی فیرزوجایی نماینده مردم بابل در مجلس نیز در این جلسه با بیان اینکه واردات بی رویه برنج هر سال دغدغه کشاورزان است، خواستار قطع و ممنوعیت واردات بی رویه برنج شد.

وی طولانی بودن عمر پروژه ها را از دغدغه ها بیان کرد و گفت: تصفیه خانه فاضلاب بابل هر سال یک درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید توجه ویژه ای به آن شود.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران نیز با بیان اینکه شرق مازندران ۴۰۰ میلیارد تومان عقب ماندگی در حوزه راه دارد، تسریع در بهسازی و ارتقای وضعیت راه‌ها را ضروری برشمرد.

کد خبر: ۳۵٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha