۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
تشکیل ۱۲ کمیسیون تخصصی در اتاق بازرگانی بندرعباس
رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس خبر داد:

تشکیل ۱۲ کمیسیون تخصصی در اتاق بازرگانی بندرعباس

هرمزگان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: اتاق در دور نهم اهتمام ویژه ای به تقویت تشکل ها و کمیسیون های تخصصی دارد و تا کنون ۱۲ کمیسیون تخصصی با حضور تشکل ها ایجاد شده است.

محمدرضا صفا در سالروز ملی تشکل‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در بندرعباس اظهار داشت: نقش تشکل‌ها در تقویت اقتصاد کشور و نقش‌آفرینی آن‌ها در تصمیم سازی ها می‌تواند اقتصاد کشور را پویا و هدفمند سازد.

وی همچنین به کارنامه موفق اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه مشارکت برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: اتاق بازرگانی بندرعباس با مشارکت فعالان اقتصادی توانست کمک‌های فراوانی را روانه مراکز درمانی استان نماید که تقدیر ویژه استاندار هرمزگان و جامعه درمانی استان از رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس را به دنبال داشت.

رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس تأکید کرد: قطعاً یکی از عوامل موفقیت اتاق بازرگانی بندرعباس بهره‌مندی از ظرفیت‌های تشکل‌ها است چراکه معتقدیم با ورود تشکل‌ها جلوی بسیاری از سیاست‌های نادرست تجاری گرفته می‌شود.

وی بیان داشت: بخش خصوصی به‌واسطه ارتباط مستقیمی که با تولیدکنندگان و بازرگانان دارد شفاف‌ترین اطلاعات را به بدنه دولت ارائه می‌دهد و باید قبل از اجرای تصمیمات اصلاحات صورت پذیرد اما متأسفانه بعد از تصمیم‌گیری‌ها به دنبال اصلاح برمی‌آییم.

صفا در پایان بیان داشت: رمز موفقیت تشکل‌ها حضور افرادی کاردان و متخصص است  که اتاق بازرگانی بندرعباس در حال حاضر با دارا بودن هشت تشکل و 12 کمیسیون تخصصی با حضور افرادی کاردان و شایسته اهداف خود را دنبال می‌نماید.

کد خبر: ۳۵٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha