۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
۸۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:

۸۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

سمنان- مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه پوشش ۱۰۰ درصدی مناطق روستایی استان در طرح‌های گازرسانی در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر ۸۹ درصد از مناطق روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا شریفی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: باوجود پراکندگی وسیع جمعیت در استان، ضریب نفوذ گاز در روستاهای آن به‌مراتب بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: این در حالی است که ۱۰۰ درصد جمعیت شهری این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

۶ طرح گازرسانی در استان سمنان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام این شرکت بیان کرد: طرح‌های گازرسانی به روستاهای سرخ‌ده، اگره و سیاه پره در دامغان به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند.

شریفی با بیان اینکه بهره‌برداری از این طرح‌ها ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان را به ۹۱ درصد می‌رساند، ابراز کرد: درمجموع شش طرح گازرسانی روستایی و واحدهای تولیدی و کشاورزی استان با ۱۲۹ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی در شهرستان‌های  سمنان، گرمسار و مهدی‌شهر نیز در این هفته به مرحله نهایی می‌رسد، اعلام کرد: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها پیش‌بینی‌شده است.

گازرسانی به ۹۸ روستای استان سمنان
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از اجرای پروژه توسعه گازرسانی در شهرستان‌های سمنان و میامی بااعتبار ۹۲ میلیارد ریال تا پایان امسال خبر داد و گفت: طی هفت سال گذشته، ۹۸ روستای استان گازرسانی شده است.

شریفی با بیان اینکه وضعیت گازرسانی به روستاهای استان مطلوب است، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۴۴۲ کیلومتر شبکه زیرساخت گاز در استان اجرا شد.

کد خبر: ۳۵٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha