۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
بررسی دو نوبتی شدن زمان معاملات بورس
معاون بازار شرکت بورس تهران عنوان کرد

بررسی دو نوبتی شدن زمان معاملات بورس

گودرزی، معاون بازار شرکت بورس تهران گفت: در صورت موافقت سازمان بورس معاملات بازار بورس دو نوبتی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمود گودرزی درباره جزئیات دو نوبتی شدن زمان معاملات بازار سرمایه گفت: دو مرحله‌ای کردن معاملات در بازار سرمایه نیاز به بررسی و ارزیابی دارد.

وی ادامه داد: در گذشته معاملات برخی از نمادها را به بعد از زمان رسمی معاملات انتقال می‌دادیم، اما به دلیل افزایش حجمی که این نمادها بر سامانه معاملاتی داشت تصمیم گرفتیم که به جای نماد، صنایع را مشخص و جابه جا کنیم.

وی افزود: دو مرحله‌ای شدن معاملات نیاز به اقدامات و بررسی‌های خاصی دارد که ایا تغییر زمان معاملات تاثیری بر کاهش فشار بر هسته معاملات می‌گذارد یا خیر، به همین دلیل قرار شد جلساتی برگزار و در این رابطه تصمیم گیری شود.

معاون بازار شرکت بورس تهران تصریح کرد: امروزجلسه‌ای تشکیل و در این رابطه تصمیم گیری می‌شود و در صورت موافقت سازمان بورس زمان معاملات اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: درصورت موافقت، زمان معاملات ۳ صنعت پر معامله، چون گروه‌های صنعتی، فلزات اساسی و صنعت فراورده‌های نفتی به بعد از ظهر منتقل می‌شود و البته عرضه‌های اولیه به مانند گذشته بعد از ساعت رسمی معامله خواهد شد.

پیشتر علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران از دو نوبتی کردن زمان معاملات را از روز یکشنبه ۱۹ اعلام کرده بود که این امر محقق نشد.

کد خبر: ۳۵٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha