۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کلاه گشاد دولت بر سر مردم لرستان/ اعتبارات سدسازی کاهش یافت
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

کلاه گشاد دولت بر سر مردم لرستان/ اعتبارات سدسازی کاهش یافت

لرستان- نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: دولت اعتبار پروژه‌های سدسازی لرستان را کاهش داده و در این قضیه کلاه سرمان رفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد ویسکرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در دفتر نماینده مردم خرم‌آباد اظهار داشت: دولت اعتبار پروژه‌های سدسازی لرستان را به حوزه سیل و سیلاب اختصاص داده و در این قضیه کلاه سرمان رفته است.

وی افزود: وضعیت تخصیص اعتبارات سال ۹۸ آب منطقه‌ای لرستان به گونه‌ای است که به طرح‌های ملی ۱۴.۷ درصد و به طرح‌های ملی استانی ۲۹.۴ درصد اعتبار اختصاص یافته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های استانی ۲۲.۳ درصد بوده است عنوان کرد: اعتبار تخصیص یافته به پروژه‌های سیل، استانی ماده ۱۰ ستاد حوادث صد در صد بوده است؛ همانطوری که مشهود است، دولت در این قضیه کلاه سرمان گذاشته و تخصیص سدها و پروژه‌ها را کم کرده و به حوزه سیل و سیلاب اختصاص داده است.

وی بیان کرد: سد سازی به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم لرستان شمار رفته و مطمئنا با اجرایی شدن سدها شاهد نقش ویژه آن در اقتصاد جوامع محلی خواهیم بود.

ویسکرمی تصریح کرد: عزم مجمع نمایندگان برای تخصیص حق آبه لرستان جدی بوده و کارهای کارشناسی در حال انجام است؛ ما حتی تا پای استیضاح وزیر ایستاده‌ایم و تا حق‌مان را در قضیه آب نگیریم کوتاه نمی‌آییم.

کد خبر: ۳۵٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha