۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کلینیک اقتصادی رفع موانع سرمایه گذاری راه اندازی شود
سفیر ایران در اسپانیا:

کلینیک اقتصادی رفع موانع سرمایه گذاری راه اندازی شود

ساری- سفیر ایران در اسپانیا خواستار راه اندازی کلینیک اقتصادی برای رفع بروکراسی های زاید اداری در فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در کشور شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین قشقاوی ظهر چهارشنبه در وبینار بررسی راههای ارتباط تجاری استان های شمالی با اسپانیا که به صورت مجازی برگزاری شد، معضل ماندن و بروکراسی های فرا روی سرمایه گذاری را از جمله موانع بیان کرد و گفت: باید برای حل این مشکل مهم فراروی اقتصاد و سرمایه گذاری، کلینیک های اقتصادی تشکیل شود.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر به دلیل بروکراسی های اداری، سرمایه گذاران در کشور معطل می مانند خواستار بررسی مسائل و رفع موانع فراروی شد و گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا مجوزها ظرف ۱۰ روز صادر شود.

وی با تاکید بر اینکه باید فرایند صدور مجوزها کاهش یابد زیرا کسی حق معطل کردن بخش خصوصی را ندارد، به ظرفیت های بالای مازندران در حوزه صادرات اشاره کرد و گفت: به رغم این ظرفیت ها در حوزه صادرات از آن استفاده مطلوبی صورت نگرفته است.

قشقاوی یادآور شد: مازندران در بخش مواد غذایی و صنایع مختلف فلزی ظرفیت های خوبی دارد و می توان از ظرفیت ها برای توسعه صادرات با اسپانیا بهره گرفت.

کد خبر: ۳۵٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha