۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
تعطیلی اماکن گردشگری یزد زیر سایه کرونا 
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

تعطیلی اماکن گردشگری یزد زیر سایه کرونا 

یزد- مسئول موزه‌های استان یزد از اعمال محدودیت در اماکن گردشگری استان خبر داد و رفع این محدودیت‌ها را وابسته به اعلام ستاد کرونا اعلام کرد.

الهه خاکباز الوندیان در گفتگو با خبرنگار بازار به تعطیلی اماکن گردشگری یزد با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان اشاره کرد و گفت: تمامی موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی در شهرستان‌های یزد، ابرکوه، بافق، مهریز، خاتم و میبد تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی از نامشخص بودن زمان بازگشایی اماکن تاریخی یزد خبر داد و گفت: اماکن تاریخی نامبرده تا زمان اعلام ستاد کرونا بازگشایی نخواهند شد البته ممکن است در روزهای آتی، محدودیت‌های جدیدی متناسب با اعلام ستاد کرونا در سایر شهرستان‌ها نیز اتفاق بیفتد.

مسئول موزه‌های استان یزد افزود: البته بازدید از اماکن تاریخی شهرستان‌هایی که در فهرست اعلام شده توسط ستاد کرونا قرار ندارند صرفأ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

الوندیان با بیان اینکه استفاده از ماسک و دستکش برای بازدید از این اماکن ضروری است، تصریح کرد: بازدید از همه بخش‌های موزه یا برخی از اماکن تاریخی مجاز امکان‌پذیر نیست و گروه‌های بازدیدکننده هم باید کمتر از شش نفر باشند.

کد خبر: ۳۵٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha