۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مخالفت کمیسیون اجتماعی مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

مخالفت کمیسیون اجتماعی مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی

بابایی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از مخالفت این کمیسیون با تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی در تشریح دستور کار نشست نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست آقای نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، به ارائه گزارش از عملکرد این کمیسیون پرداخت و اهمیت فعالیت آن را برای اعضای کمیسیون اجتماعی تبیین کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخاب ۱۳ نفر به منظور عضویت در کمیسیون مشترک - طرح استفساریه ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۶ از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعضای کمیسیون نسبت به تشکیل کمیسیون مشترک - طرح استفساریه ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری اعتراض داشتند، بنابراین انتخاب ۱۳ نفر از اعضا برای عضویت در آن منتفی اعلام شد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: بررسی یک فوریت طرح تشکیل وزارت بازرگانی و داخله نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون با رای قاطع با تشکیل آن و تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالفت کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست آقای نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمان حضور داشت.

کد خبر: ۳۴٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha