۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
اختصاص ۲۳۶ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در استان ایلام
استاندار ایلام خبر داد

اختصاص ۲۳۶ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در استان ایلام

ایلام- استاندار ایلام از اختصاص ۲۳۶ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در استان ایلام خبر داد و گفت: ۲ شهرستان‌ استان تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر سه شنبه در حاشیه نشست شورای اشتغال استان اظهار کرد: اعتبار بی نظیری در سال جاری بالغ بر ۲۳۶ میلیارد تومان که مشتمل بر ۱۷۵ میلیارد تسهیلات و بیش از ۶۰ میلیارد نیز اعتبارات عمرانی برای محرومیت‌زدایی استان تخصیص یافته است.

استاندار ایلام گفت: برای شهرستان ملکشاهی هم حدود ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه این شهرستان و رفع محرومیت زدایی از طرف بنیاد مستضعفان در نظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به رایزنی هایی که با معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری در خصوص هلیلان انجام شده است، تصریح کرد: در مجموع ۱۷۵ میلیارد تومان برای بحث اشتغال زایی مردم هلیلان تسهیلات ارزان قیمت تامین شده است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: ۱۵ میلیارد تومان از طریق معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری و ۲۷ میلیارد تومان هم از طریق بنیاد مستضعفان برای بحث عمرانی  برای شهرستان هلیلان در نظر گرفته می شود.

وی به انعقاد تفاهم نامه برای تحت پوشش قرار گرفتن هلیلان به عنوان دومین شهرستان‌ پایلوت محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور خبر داد و گفت: نکته حائز اهمیت این است که این برای اولین بار است که در یک استان دو شهرستان تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد قرار می گیرد این در حالی است که در بسیار از استان ها بنیاد حتی یک شهرستان را تعهد نکرده اند.

کد خبر: ۳۴٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha