۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
٩٠٠ هزار واحد مسکونی تا پایان دولت تکمیل و احداث می شود
وزیر راه و شهرسازی:

٩٠٠ هزار واحد مسکونی تا پایان دولت تکمیل و احداث می شود

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که تا پایان دولت ٩٠٠ هزار واحد مسکونی تکمیل و احداث می شود، گفت: پالایش ٩٣٠ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن انجام شده که تاکنون ٤٠٠ هزار نفر واجدشرایط شناخته شدند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، به تشریح اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه های مختلف مسکن، شهرسازی، زمین و همچنین حوزه های حمل و نقل پرداخت.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اعلام این مطلب که حجم وظایف وزارت راه و شهرسازی، گسترده است، گفت: وزارت راه و شهرسازی به شکل شبانه روزی در حال ارایه خدمت به هموطنان است.  

اسلامی با اعلام اینکه پالایش‌های طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر متقاضی ثبت‌نام تاکنون ۹۳۰ هزار  نفر متقاضی پالایش شده‌اند که از این میزان ۴۰۰ هزار نفر واجد شرایط انتخاب شدند، گفت: احداث و تکمیل ۹۰۰ هزار واحد مسکونی تا پایان دولت در برنامه است که از این میزان ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی برای دهک‌های ۴ تا ۷ است و مابقی تکمیل ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده است که تاکنون بخش عمده ای از آنها به اتمام رسیده است و مابقی به غیر از واحدهایی که دارای پرونده حقوقی، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.  

وی همچنین رفع حاشیه نشینی از کشور و به ویژه منطقه چابهار را از جمله برنامه‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: با تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی و تخصیص زمین به حاشیه‌نشینان واقعی، چهره حاشیه‌نشینی از کشور و به ویژه منطقه چابهار، زدوده می‌شود.   

اسلامی از دیگر برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید را تلاش برای بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی سیل زده و زلزله برشمرد و از پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای سیل و زلزله زده خبر داد.

کد خبر: ۳۴٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha