۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
 قیمت سکه طرح جدید یک روزه  ۶۴۵ هزار تومان گران شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

قیمت سکه طرح جدید یک روزه ۶۴۵ هزار تومان گران شد

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش ۳۶ دلاری قیمت اونس در بازارهای جهانی خبر داد و گفت: امرز قیمت اونس به ۱۹۹۷دلار رسید.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد به ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و ادامه روند افزایش نرخ دلار موجب شد تا برغم کاهش قیمت اونس در بازارهای جهانی نرخ انواع سکه و طلا در بازار داخلی نسبت به روز گذشته گرانتر شود.

وی افزود: امروز قیمت انواع سکه در مقایسه با روز گذشته افزایش ۷۰ تا ۶۴۵ هزار تومانی را تجربه کرده است.

به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب افزایش ۵۵۰ هزار تومانی و ۶۴۵ هزار تومانی مواجه شد.

کشتی آرای تصریح کرد: نرخ  خرید و فروش نیم سکه پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب افزایش ۲۰ هزار تومانی، ۱۰۰ هزار تومانی و ۷۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز قیمت خرید و فروش هر مثقال طلا در بازار چهار میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است که نشان دهنده افزایش ۱۹۰ هزار تومانی نرخ هر مثقال طلا در بازار است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۶۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۴۵ هزار تومانی را نشان می دهد.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: افزایش نرخ دلار و وجود تقاضای نسبی برای خرید و فروش طلای آب شده و سکه موجب شد تا قیمت ها در بازار داخلی روند افزایشی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۴٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha