۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
اجرای عملیات روکش آسفالت در ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های زنجان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان خبر داد

اجرای عملیات روکش آسفالت در ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های زنجان

زنجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های استان زنجان با اجرای عملیات روکش آسفالت، درحال بهسازی هستند.

به گزارش بازار به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، عبدالحسین علی اکبری به طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت برای ۱۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: بهسازی محورهای استان از اول سال در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: ۱۰ اکیپ عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و لکه گیری و روکش آسفالت در ۲۵ کیلومتر از آزاد راه زنجان - قزوین با مبلغ قرارداد ۷۰ میلیارد ریال و انعقاد قراردادی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، همچنین لکه گیری و روکش آسفالت در ۱۰ کیلومتر از آزادراه زنجان - تبریز به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال درحال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، گفت: اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در ترانزیت زنجان- قزوین (کمربندی ابهر-خرمدره) تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات بهسازی روکش آسفالت محور بناب- منجیل – گیلوان به طول هشت کیلومتر در حال انجام است که ۵ کیلومتر آن ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

علی اکبری تاکید کرد: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راههای روستایی شمال خدابنده به طول ۲۲ کیلومتر دردست اقدام است و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی  ابراز کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور ابهر- قیدار به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال، محور زنجان - بیجار به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال، زنجان ابهر به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال و لکه‌گیری و روکش آسفالت سلطانیه خدابنده به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های این اداره کل در حوزه عملیات آسفالتی در سال ۹۹ است. 

کد خبر: ۳۴٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha