۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
وزیر نفت: با ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس موافقیم

وزیر نفت: با ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس موافقیم

زنگنه، وزیر نفت گفت: ما با ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم، اتفاقاً موافقیم و به هر شکلی که بخواهند این سهام را ارائه کنند، همکاری می‌کنیم.

به گزارش بازار، بیژن نامدار زنگنه پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در جمع خبرنگاران و در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر مخالفت وزارت نفت با ارائه ETF دوم در بازار بورس، تصریح کرد: ما با ارائه سهام پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم، اتفاقاً موافق هستیم.

وی افزود: ابتدا از ارائه ETF دوم گفتند، سپس گفتند که عرضه به صورت بلوکی خواهد بود و بعد هم گفتند که در صورت ارائه بلوکی، نمی‌توان این سهام را به صورت ETF ارائه کرد. زنگنه گفت: به هر شکلی که بخواهند این سهام را ارائه کنند، ما همکاری می‌کنیم و هیچ مشکلی نداریم.

وی همچنین در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر مخالفت وزارت نفت و اقتصاد با نظرات یکدیگر درباره ارائه ETF دوم نیز افزود: این‌ها حرف‌هایی است که می‌زنند، اینطور نیست؛ عده‌ای بیکار می‌نشینند این چیزها را بال و پر می‌دهند.

وزیر نفت گفت: ما تلفن یکدیگر را داریم و هر وقت مشکلی وجود داشته باشد، با هم صحبت و موضوع را حل می‌کنیم، اصلاً از این بابت نگرانی وجود ندارد.

زنگنه همچنین درباره جلسات شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا و بررسی چگونگی فروش نفت در شرایط تحریمی، خاطرنشان کرد: سران قوا حتماً می‌توانند برای کمک به عبور از این شرایط سخت موثر باشد.

کد خبر: ۳۴٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha