۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
عدم بازگرداندن ارز صادراتی به کشور به آشفته بازار اقتصادی دامن زده است
گفت‌وگو:

عدم بازگرداندن ارز صادراتی به کشور به آشفته بازار اقتصادی دامن زده است

نایب رییس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم بازگرداندن ارز صادراتی به کشور به آشفته بازار اقتصادی دامن زده است، گفت: برخی از مشکلات اقتصادی مردم به قدری دردناک است که حتی مرگ را سراغ می گیریم.

سیدکاظم موسوی در گفت ‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، گفت: دولت همواره اذعان دارد که برای تامین بودجه بسیاری از قسمت‌های تولیدی منابع مالی لازم را ندارد، خب سوال اینجاست که چرا نباید منابع مالی مدنظر را داشته باشد؟

وی تاکید کرد: زمانی دولت۴۰۰ شرکت سوری را ایجاد کرد و این شرکت‌ها ارز را در راستای صادارت غیر نفتی به آنور مرزها بردند و نهایتا این ارزها بازگردانده  نشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عدم بازگرداندن ارز صادراتی به کشور به آشفته بازار اقتصادی دامن زده است، بیان داشت: ادامه این مسیر به هیچ وجه به صلاح کشور نیست.

موسوی تصریح کرد: تمام سعی مجلس این است که دهک‌های پایین  جامعه در شرایط نامتناسب اقتصادی متضرر نشوند چرا که در شرایط فعلی فقیر، فقیرتر شده و غنی ، غنی تر و این درست نیست و نمی‌تواند تصویری از عدالت داشته باشد.

نایب رییس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئولین باید در زمینه امور اقتصادی و معیشتی مردم بیدار باشند چرا که وضعیت معیشتی مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: برخی از مشکلات اقتصادی مردم به قدری دردناک است که حتی مرگ را سراغ می گیریم؛ مردم یا از ما اشتغال می خواهند و یا مساعدت و این بدین معناست که برخی مردم از لحاظ اقتصادی عیف شده اند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مردم قدرت خرید لازم ر ا برای تهیه مایحتاج خود ندارند و این مسئله باید به درستی مدیریت شود.

کد خبر: ۳۴٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha