۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
مردم آمریکا همچنان محتاج کمک‌های غذایی
شبکه «سی بی اس» گزارش داد

مردم آمریکا همچنان محتاج کمک‌های غذایی

سی بی اس با اشاره به کمک‌های غذایی به مردم آمریکا در بحبوحه کرونا اعلام کرد تداوم شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹ به این معناست که بسیاری از مردم هنوز نیاز به کمک های غذایی دارند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، تداوم شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹ به این معناست که بسیاری از مردم هنوز نیاز به (کمک های) غذایی دارند.

مجری سی بی اس با بیان این مطلب افزود: به همین دلیل است که سازمان غیرانتفاغی «فور وان تو فود رسکیو» امروز محصولات لبنی در اختیار خانوارهای نیازمند در نورث ساید (منطقه پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا) قرار داد. کریس هافمن، خبرنگار سی بی اس گفت: احتمال می‌رود این مشکل حتی بعد از پایان شیوع کرونا به قوت خود باقی بماند.

وی در گزارشی در این باره افزود: امروز صبح صدها خودرو اینجا در نورث ساید صف کشیده بودند و همگی به دنبال کمک در بحبوحه بحران کرونا بودند.

راننده یکی از خودروها گفت: خیلی از ماها نیاز به این کمک‌ها داریم.

به گفته مسئولان سازمان «فور وان تو فود رسکیو»، به علت بیماری کووید، توزیع مواد غذایی تقریباً هر هفته انجام می‌شود. آن‌ها در چند ماه گذشته بیش از ۵۰۰ هزار پوند (حدود ۲۲۷ تن) مواد غذایی بین مردم توزیع کرده اند.

لوک هیراتا که در این سازمان کار می‌کند گفت: واقعاً دشوار است، اما در پایان روز کاری کرده ایم که به خاطر می‌توانیم لبخند بزنیم و خوشحال باشیم.

بانک غذای پیتسبورگ که بزرگ‌تر است نیز طی شیوع کرونا بیش از ۱۴ میلیون پوند (بالغ بر شش هزار و ۳۵۰ تن) مواد غذایی بین مردم توزیع کرده است. سال مالی آن‌ها آخر ماه ژوئن پایان یافت. بنا بر اعلام این سازمان، آن‌ها در سال مالی گذشته در مقایسه با سال قبل از آن، پنج میلیون بسته وعده غذایی بیشتر توزیع کردند.

کارلا اروین-بانچر، از مسئولان بانک غذای پیتسبورگ اظهارذاشت: ما در حالت عادی، سالانه مقادیر بسیار زیادی مواد غذایی (بین نیازمندان) توزیع می‌کنیم، اما مواد غذایی که در سال مالی گذشته توزیع کرده ایم بسیار بیشتر از آن بود که پیش بینی می‌کردیم. پرمشغله‌ترین زمان سال برای آن‌ها معمولاً تابستان و زمان تعطیلات است.

اروین-بانچر گفت: هدف ما این است که وجوه بیشتری جمع آوری کنیم تا مطمئن شویم که می‌توانیم در فصل تعطیلات به مردم کمک کنیم.

کارکنان داوطلب سازمان «فور وان تو فود رسکیو» شنبه صبح هنگام توزیع مواد غذایی، بیش از شش هزار پوند (بیش از دو تن) در میان خودروهایی توزیع کردند که صف کشیده بودند.
بانک غذای پیتسبورگ پیش بینی می‌کند تقاضا برای کمک‌های غذایی دست کم ۱۸ ماه پس از پایان بحران کرونا همچنان بالا باشد.

در حال حاضر این بانک غذا، تقاضا را به خوبی تامین می‌کند و ۱۴ مرکز توزیع مواد غذایی دارد.

اروین-بانچر گفت: حمایت مردم است که باعث می‌شود ما بتوانیم این کار را انجام دهیم. مردم بسیار سخاوتمندانه کمک کرده اند.

کد خبر: ۳۴٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha