۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
سکه طرح جدید ۴۸۵ هزار تومان ارزان شد/ دلار ۲۱۳۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه طرح جدید ۴۸۵ هزار تومان ارزان شد/ دلار ۲۱۳۰۰ تومان

محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش قیمت اونس و دلار موجب شد تا قیمت انواع سکه در بازار بین ۱۰۰ تا ۴۸۵ هزار تومان کاهش پیدا کند.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با کاهش دو دلاری نسبت به روز گذشته به ۲۰۳۳ دلار رسید. همچنین قیمت دلار نیز با کاهش ۹۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۴۵۰ هزار تومان و ۴۸۵ هزار تومان کاهش را تجربه کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۲۵۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته محمد ولی؛ امروز قیمت خرید و فروش هر قطعه ربع سکه سه میلیون تومان و قیمت سکه گرمی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته قیمت ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان ارزانتر شده اما نرخ سکه گرمی تغییری را تجربه نکرده است.

این فعال صنفی گفت: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۱۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب کاهش ۲۲۰ هزار تومانی و ۵۲ هزار تومانی را نشان می دهد.

کد خبر: ۳۴٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha