۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
رونق اجاره هوشمند با استارت آپ ها
اکوسیستم جدید در بازار اجاره مسکونی شکل می گیرد

رونق اجاره هوشمند با استارت آپ ها

یافتن خانه و داشتن سر پناه از طرفی اجاره مسکن، یکی از مشکلات افرادی است که در شهرها زندگی می کنند. هنور بسیاری از مردم جهان با مراجعه به مراکز مشاور املاک در این باره رفع نیاز می کنند در حالی که این امر می تواند با بهره بردن فناوری پیشرفته به صورتی آسانتر و حتی ارزانتر انجام شود.

فرحنازسپهری؛ بازار: سایت «فایننشال اکسپرس» نوشت: با توجه به مهاجرت گسترده به دلیل اشتغال در کشورها مختلف، تقاضای فزاینده ای برای راه حل های اجاره خانه  افزایش یافته است. به طوری  که یکی از این کشورها هند است. بازار اجاره خانه مسکونی در هند ۲۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است و پیش بینی می شود این میزان  تا سال ۲۰۲۳   دو برابر شود. همچنین  از این تعداد، تقریباً ۶۸ درصد در مناطق شهری قرار دارد.

در همین راستا  بسیاری از استارت آپ های اجاره ای  که مواردی همچون مدیریت ملک های اجاره ای،  یا یه صورت  هم خانه  شدن و مسکن دانشجویی را ارایه می دادند، اکنون راه حل های اجاره به روز شده را در اختیار مشتریان شان قرار می دهند.

این برندها برای خانواده راه حل های مشتری محور ارائه می دهند. کندی اقتصادی ناشی از همه گیر، چرخ را به نفع خود چرخانده است. از سوی دیگر، بیشتر سرمایه گذاری سنگین در خانه ها در سناریوی فعلی، به سمت راه حل های اجاره هوشمند سوق داده شده است. علاوه بر این، انقلاب دیجیتال می تواند  راه را برای اکوسیستم اجاره مسکونی جدید هموار کند.

همچنین نیروی کار عصر جدید ترجیح می دهد بار سنگین مربوط به  هزینه  اجاره ای را کاهش دهد.  به طور کلی، مشتریان به دنبال راه حلهای جامع و گسترده برای کاهش هزینه زندگی روزمره خود هستند. چراکه با توجه به افزایش کار  از خانه در کنار شرایط عادی جدید، تلاش آنها برای دستیابی به راه حل ها بهینه تراست.

مصرف کنندگان در جستجوی پیشنهادات و راه حل هایی هستند که بتوانند قرار ملاقات ها کاهش  و گزینه ها را از طریق رابط بصری و بدون نیاز به بیان مکرر خواسته های خود ارایه دهند. به طور خلاصه، قطعنامه ای بدون دردسر که به آنها امکان می دهد تعادل کار و زندگی را عملی کنند.

ظهور محصولات از نوع تکنولوژی پیشرفته (Cutting-edge)
از این رو، با انتقال کل درخواست اجاره به صورت آنلاین، بازار اجاره مسکونی موجود دگرگون می شود. سیستم فوق مدرن در یک پلتفرم دیجیتالی، نیاز مشتری را از جستجو و مدیریت دستورات تا دستیابی به آنچه که مدنظر دارد،  بسیار ساده کرده است.

در عین حال که محصولاتی که نیازهای هندی های شهری را درک می کنند  و فراتر از رویکرد اقتصاد است. چنین محصولات مدرن به خانواده ها کمک می کند تا  بتوانند موارد اولویت دار خود را بیابند. از طرفی پیش بینی می شود این پیشنهادات جامع در مناطق  بومی به سرعت محبوبیت زیادی در بین  افراد پیدا کند.

نیاز به سرپناه ضرورت اساسی بشر از گذشته تا کنون بوده، در حالی که حق داشتن سطح زندگی بهتر در گذشته هیچگاه اولویت نبوده است. زمان آن رسیده است که بازار اجاره متحول شود  این امر می تواند  با استفاده از فناوری های جدید و سیستم های دیجیتال  فراهم شود.  انتظار می رود که این روند در اکوسیستم اجاره ای پس از همه گیر  انقلابی  در جهان ایجاد کند.

کد خبر: ۳۴٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha